24 Ekim 2008 Cuma

sarı msn nickleri

Msn İçin Yeni Sözler

Adamın biri “yarın ölücem” demiş.Yarmışlar hakikaten ölmüş…
*Adamın biri karısını dövüyormuş.Kapı çalmış.Karısını dövmeyi bırakmış, çünkü eşek sudan gelmiş.

çok komik gülmeece fıkralar nickler

duygusal sevgili çok güzel harika değişik sevgili rap rock secgili sevgili nickleri
*Buraya yasak koymak yasaktır.
*en Eyi oLDugm Dersz tÜrkçet’iR?
*Eskiden kararsız biriydim,artık değilim.Sanırım, galiba,kesinlikle,herhalde…
*Eğer bu yazıyı FARKEDERSEN,FARKEDECEKSİN Kİ bu yazıyı FARKEDİP FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ.Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME!
*Beşbin kere söyledim sana abartmayı bırak diye!
*Kirli havaya yenik düşme,nefesini tut.
*3 tip insan vardır;Sayı saymasını bilenler ve bilmeyenler…
*Ders çalışmak eğlencelidir,ama şimdi eğlenmenin zamanı değil.
*Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!
*Eskiden tımarhanenin karşısında oturuyordum,şimdi evimin karşısında oturuyorum.
*Biraz mütevazı ol,ben mükemmelliğimi buna borçluyum.
*10 dk nedir ki?! 5 dk da geçer.
*Otelimizde hamam böceği bulunmaz efendim.Fareler onları temizliyor.

Gözlerinde dogmak, yanaklarinda yasamak, dudaklarinda ölmek icin Gözyaşın olmak isterdim!!!

Aşkımı dağlara yazacaktım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım…

Senin olan herşeyi sensizliği bile seni hatırlattığı için seviyorum.

Onlarca vcok çok yeni daha yeni nick sölzeri şirleri e daha fazlası konumuzun içinde…

İçtigim sigaram gibiydin aranızda tek bir fark vardı sigaramı ben bitirdim beni de sen…

Hadi gel tut ellerimi! Benimle meydan oku her çaresizliğe benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım onuncu aylara ben bir eylül sen bir haziran.

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*