24 Ekim 2008 Cuma

msn lafları burada nick

Bir sabah uykusuna doyamadım bir de sana...
Hey!You didnt understand me i burned for it
İnat etme gökyüzü benim kadar ağlayamazsın
Rampaların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım

msn lafları burada nick


Gidişine kızlar, duruşuna yollar hasta...
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
İstedim vermediler; sen şöförsün dediler!
Kurbanda kesilir koç,yollara yakışır doç
Yokuşta geçme beni bayırda düzerim seni

msn lafları burada nick


Yüreğinde bileğin kadar kuvvetliyse gel
Uzaktan seveceğim, haberin olmayacak.
Benim için ağlama gözlerinden olursun
Duruşuma kızlar,gidişime yollar hasta
Dünya delikanlı olsa yuvarlak olmazdı
Aşıksan vur saza, şöförsen bas gaza!
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
Bir sana,bir gece uykusuna hasretim
Sevene can feda sevmeyene elveda



msn lafları burada nick




etkili msn nickleri

Hadi gel tut ellerimi! Benimle meydan oku her çaresizliğe benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım onuncu aylara ben bir eylül sen bir haziran.

Seni cok özledim. Seni her özledigimde kalbime bir yildiz cizdim. Seni ne kadar özledigimi bilmek istermisin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canim!

Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rügarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.

Ne zaman kör ve sağır bir ressam düşen gülün resmini kristal zemin üzerine yapabilirse o zaman ben seni unuturum

Affetmek Allah’a, ağlamak çocuklara mahsustur. Allah olmadığım için affetmeyecek çocuk olmadığım için ağlamayacağım….

Günesin bile buz tuttugu yerde eger bir ışık gorursen, bilki o benim sana yanan kalbimdir.

Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi birlitelikten



msn yeni nickleri



duygusal msn nickleri


aşk nickler lafları sölzeri argo küfür kopla şekil mekis filan falan iinter milan :) tam gaz kumburgaz :)....

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*