24 Ekim 2008 Cuma

kısa msn nickleri

laf sokan nickHakan Şükür maçta sakatlaninca onu kim taşir?
Hakan Taşiyan!

Rahat bir askerlik yapmakta olan Temel e arkadaşlari sorar:
-Sen buraya torpille mi geldin?
-Yoo! Otobüsle geldim!

kısa msn nickleri


Papağanin biri varmiş 2 ayaği da iple bağliymiş sağ ayağini çekince ingilizce konuşuyomuş sol ayağini çekince ne yapar ?
-Düşer

-baba: ya kizim!Ne diye kürtaj oldun! Hani mühendis olacaktin?

Ünlülerin Büyük Lafları

-"Kameramanlar tasidigimiz elbiseyi çekmiyor ki kamerayi alta koyup iç organlarimizi çekmeye çalisiyor..." => Tugba Özay

,

gülmekden kırılacak ünlü lafları



Seren Serengil: Sevgilin nereli? Telefonla baglanan seyirci: Kars... Seren Serengil: Dogu tarafi oluyor degil mi?

"Sanli Tük bayragimiz sadece 1 milyona....." => (Aksam gazetesi reklami)

Ebru Destan: Bana göre 20 yasina kadar herkes teenage'dir... Zaga'da bir seyirci: Do you speak Turkish? Ebru Destan: Ayip ayip, önce Türkiye'de Türkçe konusmasini ögren!..

-"Evet tüm bölgelerimizden puan durumunu aldik sadece yurtdisi bölgemiz kaldi.." => (Öykü Serter)

-"Zaten her zaman ya onu bana soruyorlar ya da bana onu soruyorlar..."=>Sibel Turnagöl (Kerem Alisik'la ilgili sorulan birsoruyu cevaplarken)

-"Kafanda onu hirs et..." =>Seren Serengil

-"Seyretmedim, görmedim ama gördügüm kadariyla söylüyorum gol degildi..." => Fatih Terim (Adanaspor-Galatasaray maçi sonrasindaki toplantida)

-"Sizin karsiniza iyi çikabilmek için elimden gelenin en iyisini yaptim, her geleni yaptim..." => Gülben Ergen

-"Sehpaya benziyor ama bunun ayakta durabilitesi yok!.." Pinar Altug (Eline boyamasi için tutusturulan raftan bahsediyor)

"Istanbul'un 5'de yarisini gezdim.." => Cüneyt Arkin

"Simdiki yarismacimiz dadaslar ülkesi Erzurum'dan !!" => Neco

"Simdi baska bir boyuta geçelim..." RT2 Aksam Haberleri Spikeri (Bir haberden baska bir habere geçerken geçis cümlesi)



Çekyat a niye çekyat denir?
- Çünkü itotur diyemiz

Bir adam apartmanin 20. katindan atlamiş birşey olmamii neden ???
- Çünkü apartman 20. kattan başliyormuş

kısa msn nickleri


Limon deyip geçme çünkü parola limon değil

Porsiyonlari mi arttirdiniz yoksa bu tavuk göğsü silikonlu mu?
ler :) ehehhee kapak olsun bu sözler

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*