24 Ekim 2008 Cuma

çok geyik söz nick laf cümleler yazılar

essek gozlu sevgilim
pilipis marka_ elevizyon
incitmiycem


çok geyik söz nick laf cümleler yazılar



Gözleri uzakliklar degil, bazen de göze alamadigimiz yakinliklar acitir.


Seni ben degil gözlerim seçti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarinsin gittiysen bana ne onlar aglasin...

çok geyik söz nick laf cümleler yazılar


Yeryüzünde biten her ask için gökyüzünde bir melek aglar.


Sen günesin dogdugu, karanligin bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.



Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydi eger inan ki yeryüzüne hiç günes dogmazdi.
çok geyInsanlar tanidim yildizlar gibiydi, hepsi parliyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, günesi seçtim, bir günes için bin yildizdan vazgeçtim…


Bütün mevsimleri bir günde, bütün yillari bir mevsimde yasamaya raziyim seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.


Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparip kokladiginda vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çikmamak için…


Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek degil de sana hep yeniden baslamak isterim.


Hani gözler vardir sözleri anlatir, hani sözler vardir gözleri anlatir, bir de ask vardir seni anlatirik söz nick laf cümleler yazılar





Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi degil, özledigimi bil her an çünkü hiçbir sey seni sevmek gibi degil!


Bu gece rüyama gir gizlice, beni simsiki sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolasi hayatimdan sinsice!..


Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.



Yarinlar hep güzel olacak derler, oysa bugünlerde dünlerin yarini degil mi?


Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanin 60 saniye oldugu ögretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ögretilmedi. Yasamimizin her aninda birlikte olmamiz dilegiyle sevgilim.






BokatasatmasicraR
kedi yiyen satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL




çok geyik söz nick laf cümleler yazılar
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGulenino KadarAkliYoktur
Sev Beni Seveyim Seni
Herbokolog
Nick mick yok
Nickimi Kaybettim
Nicksiz
Hasnicktir
ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayı yemiş düşler
bi de chuQ var.. kisayiz ya ondan
ömerin onu tattığı an
hepööleolurzaten
atla gel

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*