24 Ekim 2008 Cuma

msn nickleri burada

Ciciolina nin apandisti nerde?
-iceri girince solda!

msn nickleri burada



Hakan Sukur macta sakatlaninca onu kim tasir?
Hakan Tasiyan!

Rahat bir askerlik yapmakta olan Temel e arkadaslari sorar:
-Sen buraya torpille mi geldin?
-Yoo! Otobusle geldim!

Papaganin biri varmis 2 ayagi da iple bagliymis sag ayagini cekince ingilizce konusuyomus sol ayagini cekince ne yapar ?
-Duser

msn nickleri burada

-baba: ya kizim!Ne diye kurtaj oldun! Hani muhendis olacaktin?

Cekyat a niye cekyat denir?
- Cunku itotur diyemiz

Bir adam apartmanin 20. katindan atlamis birsey olmamii neden ???
- Cunku apartman 20. kattan basliyormus


msn nickleri burada

Limon deyip gecme cunku parola limon degil

Porsiyonlari mi arttirdiniz yoksa bu tavuk gogsu silikonlu mu?

Ogretmeni Temel e -Oglum bana bi daire ciz der
Temel de hocam daire caok pahali olur ben size bir gecekondu ciziyim der
- Kursunlar cok utangactir; ondan adres sormazlar!

-Balgam ismi nerden gelir


2009 msn nickleri









msn filimleri





msn live






,msn resimleri






yep yeni msn





685 msn sözleri






ölümsüz nickleri

hadi papaaay – Haydi baybay
intiharlardayım – çok üzüldüm
pozitif elektrik alamadım senden yane, tımam ma? – senden hoşlanmadım
inanmıyoroaam - inanmıyorum

Nick

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search
Look up nick, Nick in Wiktionary, the free dictionary.

Nick may refer to one of the following:

  • A short form for Nicholas or Nikhil.
  • A short form of nickname used as a pseudonym on computer networks.
  • The Nick, English slang for police or a police station
  • Nick (DNA), an element of DNA structure.
  • Nickelodeon, a children's television network
  • Nickname, a short, clever, cute, derogatory, or otherwise substitute name for a person or thing's real name
  • The Japanese WWII fighter Kawasaki Ki-45, Allied codename Nick
  • The following characters and people are known by the name Nick:
    • Nearly Headless Nick
    • Nick, the cartoonist
    • "Old Nick"", a nickname for The Devil
    • Saint Nicholas (often referred to as "St. Nick"), the common name for Saint Nicholas, Bishop of Myra
    • St. Nick, a nickname for Santa Claus
    • Nick Andopolis, a character on the television series Freaks and Geeks, played by Jason Segel
    • Nick Tatopolous, played by Matthew Broderick from the movie, GODZILLA
    • Nick G. a charicter in the anime movie five centimeters per second

[edit] See also



msn nickleri burada

regular cola – normal kola (light değil)
yivrençsiaaan - iğrençsin
nerdeyim oldum – nerede olduğunu şaşırmak
partilemek – parti yapmak
aklımdasın yapmak - cep telefonunu çaldırıp kapatmak
bay gelmek hatta kus gelmek – bıkmak, usanmak
çılgın atmak - delirmek
merba - merhaba
nassin - nasilsin
ban iyyiam, san - ben iyiyim, sen
ban de ama çik mikarrna yediam - ben de ama çok makarna yedim
pantlonundan bellia - pantolonundan belli
viraenç duryo di mia - iğrenç duruyor değil mi
vet, boyfrand yüznden labilir mia- evet sevgilin yüzünden olabilir mi
bilmiyoruam kia - bilmiyorum ki








msnde zamansız aşklar







facebook msn






yonja msn adreslerii





kıs msn adresleriii





3)Fani Dunyanin Baki Padisahi Dégiliz Biz parcaLAnmis Gonul HirkaLarini Yamar Dikeriz Biz DostLarLA agLAr DostLarLa GuLEriz.

4)GozLérDé Yas Yoksa Ruh Gok KusagiNa SaHiP oLaMaz!

5)Gozun Aydin Artik Ozgursun . .Artik ßaGimsizzsin SabaHa Butun uCakLAr Vé KucakLAr Sénin.

6) Seni Hayatın Kurallarına Göre Değil Kafama Göre Yaşadim

7) Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ ñãsîl bîrîsîñ?

8)Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

9)ßéni kãybetmeyi Gözé ãLãnı, kãzãnmãk için AsLã uğrãşmãm

10)§!L~~ ÂdImI~~ ßã$tãn~~ ¥ãSs~~ kãLßiné , ßã$~~ hÂrf!~~ ßü¥ük~~ QLSuN.

11) Tek Yürek Tek Bilek!Kralına Tek Kurşun..

12) kéLam yétér mi sandIn ka¢ pakét tütün ßitérdé dérdi ßitméz insanIn .

13)b1r hayat sectim ! hayat'larin

erkek msn adresleriiiii






bayan arkadaş nickler





erkek partner nickleriiiii
zengin parasıyla, fakir karısıyla oynarmış

- kardan adam olur senden adam olmaz

- erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.



- dünya yansa kaşarı erimez

- pamuktan prenses mi olur? prenses dediğin taş gibi olur

- mor ve öpülesi

- üşeniyorum öyleyse yarın

- kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın

- çok güzel japon gördüm; hiç memesi yok , çok güzel meme gördüm; içinde japon yok

- sick'tim öldüm demiş arakadaşım

- kayalardan kayarım, yoktur benim ayarım. gerekirse kayalara da kayarım

- g.te geldi aşkımız, ikimizde şaşkınız

- Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has...tir.. =)

- KIR KALBİMİ GÖNLÜN OLSUN, AL GÖNLÜMÜ SENİN OLSUN, BEN ŞİMDİ BAŞKA KOLLARDAYIM; BU DA SANA KAPAK OLSUN.........

- Takıl bana hayatın renklensin. Fazla takılma gökkuşağına dönersin.

- Herkesin gördüğü






şok nickleri sevgili ve duygusal cümleler sözler rock rap güzel çok güzel ayakkabılar güzel videolar

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*