28 Ekim 2008 Salı

korkulu güzel yeni msn nickleri

msn sözleri güzel laflar
Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?Uzak Diyarlardan geldim, Kalbimde Aşkların Nasır tutmuş yaraları, Gözlerimde Kalbimden gelen bir Acı Ellerimde Acının verdiği Soğukluk haydi Bana Bir hayat ver Kalbinle bekliyorum Seni Aynı yerde.Sen Vur Sen harca beni Hayatın Kalleş Acılarında Bırakma beni, Aşk Acısı Çekerim Adın geçsin hayatımda ben Bunuda Severim Zaman öğretir bana..yok Olacağıma Sensiz Olurum belki Unuturm belki Unutulurum Ama Senin Değersiz Sözlerin için Yok Etmem Kendimi Senin için!!!kalbim hayata karşı Atarken, Sen Durdurdun kalbimi hayat izledi beni..Sevgin Bir Irmak Olsun içimde her defasında Serinletsin kalbimi Huzur Versin bedenime bebeğim...Düşünerek Değil Kalbimi Dinleyerek Sevdim Seni.msn sözleri güzel laflarBen seni unutmak için sevseydim, sana olan tutkunluğumu kalbime değil,Güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek içinBen sana uzaktan bakmayı ben seni uzaktan sevmeyi ben sen bilmeden seni yaşamayı sevdim bitanemmsn sözleri güzel laflarKaranlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye biraz zaman istedim düşeneyim diye.ertesi gün gördüm onu bir başkası ile kulağına fısıldadım aşk ızdırapdır diyeSen ne biçim aşıksın sevdiğine seviyorum bile diyemeyen sen ne biçim aşıksın sevdiğine değer vermeyen nasıl aşıksın be sen nasıl aşıksınmsn sözleri güzel laflarSeni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir..Senden o kadar nefret ediyorum ki ama o kadarda seviyorum artık unutacağım seni sen de unut beni biricik nefretim...msn sözleri güzel laflarBazi rüyalar digerlerinden çok uzun sürer

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*