23 Ekim 2008 Perşembe

mix msn nickleri burada

Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana,uzakta oldugun icin tutkunum sana!Hani en guzel asklar imkansiz gelir ya insana,imkansiz oldugun icin tutkunum sana.

mix msn nickleri burada

Kanatlarim kirik uçamam, ayaklarimda pranga yürüyemem, boynumda lale kipirdayamam, ölmek mi? Yagma yok, ben sensiz ölemem.

mix msn nickleri burada

Dün yildizlara senden bahsettim, seni anlattikça daha çok parladilar. Ama biz ayriyiz dedim, birer birer kaymaya basladilar; Sirf seni dilemem için.



Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsunmix msn nickleri burada..
Denizdeki sular kayalara neden çarpar bilirmisin? Kayalar onlari unutmasin diye çünkü onlar her çarpista tatli bir ani birakirlar tipki senin bana biraktigin gibi..
.




Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri En derin uçurumlardan attim sensizligi Haber saldim rüzgarlara Fisildayacaklar kulagina seni ne çok sevdigimi.
mix msn nickleri burada


Sen uyurken ben dalga olup vuruyorum sahillere, rüzgar olup esiyorum sessizce, yüregim geliyor üstünü örtmeye, bensizken üsürsün diye..

mix msn nickleri burada

Güçsüz kaldığım anda tutmuştun ellerimden hayata yeniden başlamıştım sevginle şimdi yeniden bıraktın ellerimi aldattın beni...
mix msn nickleri burada

Gözlerine Aldandım Belkide tatlı gülüşüne Aldandım yada sahte sevgine Aldandım benimle oynadın beni SEN! Aldattın!


hayallerim vardı seninle yaşanmamış heycanlarım vardı belkide şimdi bir ihanetinle bitti hepsi
..
v

Severken insanın gözünün kimseyi görmemesi kötü bir şey açılınca fark ediyorsun ihanete uğrudağını...


Ne Zaman Seni Düşünsem Yıldız Kayıyor Artık beni Aldattığın günden
beri hayatımdaki herkez bana Yalan Olarak geleme Başladı..

mix msn nickleri burada
uyuyamaz oldum artık o halini gordukce kendime acıyorum sana verdiğim emeğe harcıyorum..


özlüyorum eski günleri sahildeki yağmurlu günlerimizi Şimdi ihanetinle dünyam karardı yalnızlığımla bıraktın beni..

Özlüyorsa özlenen özlemek güzeldir. Seviyorsa sevilen sevmek güzeldir. Bekliyorsa beklenen iste o
herseye bedeldir.

mix msn nickleri burada

Gökyüzü benim için agliyor Gözlerim ümitsizce seni ariyor. Dudaklarim senin ismini heceliyor. Kollarim seni sarmak istiyor. Ve sevgilim kalbim yalniz senin için atiyor.

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*