23 Ekim 2008 Perşembe

aşk nickleri burada

Sadece "sen" diyebiliyorum kısık sesimle..
Oysa ki sana dair ne repliklerim vardı duyduğunda çıldıracağın..
Ve ne büyük nefretim vardı hissettiğin de kahrolacağın..

aşk nickleri burada


İlmek ilmek düğümlenirken kelimeler boğazıma ben zorluyorum ciğerlerimi..Sadece "sen" çıkıyor iki dudağımın arasından..Ve bu "sen" süzülüyor dudaklarımın kıvrımından aşağıya doğru..Yakalama çabam boşuna,ardından iki damla göz yaşı peşi sıra kovalıyor "seni" yanağımdan süzülerek..Hani belki senle çarpışınca,hani belki seni yakalayınca biter bu oyun diye..
aşk nickleri burada

Doğan güneşi bana doğsa, her mutluluk beni bulsa,
Bütün dünya benim olsa sensiz hayat yaşanmıyor


Sana deli bir vücuttan ne beklenirse
onu yaptım
sarıldım...
kendimde değilim sende
suçlusu yokki
günahsız aşk olmaz yanıldım
geldim işte bu hayattan kurtul diye
yardım istemiştin benden .!
ahh
darılmak yok sevdiğim
bu senin hikayende senden güzeli var artık
adını sorma
o sensin...
hatırla sen demiştin
unutmak kolay olur
o zaman haydi unuttur...
ahh
darılmak yok sevdiğim
bu senin hiayense senden güzeli var artık
adını sorma



Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi,
Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı,
Sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni....


Şu an hayatta olmamın çok güzel bir nedeni var,
Bu nedende yüreğimdeki sensin..


Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,
Biri için dünyalar kadar önemlisin.


Ben, seni, gözlerimi kapattığımda değil,
Gözlerimi açtığımda görmek isterim...


Sevdiğinin gözyaşları sahile vurduğu zaman ,
Sahilin atacağı imza SENİ SEVİYORUM olacak bitanem..


Kuyruklu yıldızlar vardır;
Yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya....
İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç...
Ben gördüm o da sensin Bitanem...


Belki de bitsin istemedim,yaşayacağımız yarım kalmış o kadar çok düşümüz vardı ki..
Şimdi sadece kuruyorum düşümü sensizlik üzerine,gece üzerime düştüğünde..
aşk nickleri burada


0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*