23 Ekim 2008 Perşembe

değişik güzel msn nickleri

Alay Msn Nickleri

Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer! güzel msnBen kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!

aşkTan ne güzel msn anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa…!

itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim
*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ/

*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n.. 'değişik güzel msn nickleri

*HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

*''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''değişik güzel msn nickleri

*Benİm NedeNLerİm Senin NedenLerin...

*kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu


ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єηdeğişik güzel msn nickleri ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ.
güLmek bir tek oNa yakışıyoR..! güzel msn

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*