23 Ekim 2008 Perşembe

güzel aşk nickleri burada

Hep beklediklerimiz aynı kişinin farklı suretleriydi. Her seferinde bulduk sandık

ama gittikçe uzaklaştığını fark edemedik onların… Hayallerimiz hep bir Kaf dağının ardına sığınmıştı.güzel aşk nickleri burada

Belki imkânsızdı umutlarımızı bulmak, umutlarımızı yeşertmek ama her şeye rağmen biz aradık…

Aradıkça biz de güzel aşk nickleri buradaazalıyorduk ama bunu fark edemedik.

Ellerimiz her seferinde bir başka elde ölüyorlardı ve her seferinde ellerimizin cesetlerini avuçlarımızda bırakıp gittik.

Ellerimiz gittikçe grileşiyordu. Artık gri güvercinler geliyordu avuçlarımıza…


Neydi ellerimizi her seferinde intihara sürükleyen? Aradığımız neydi? Hep bir çift gözde yaşamak istedik,

İNSANLAR TÜRK FİLMLERİNDEKİ ÖLÜM SAHNELERİ KADAR SAHTE!!! ,
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

güzel aşk nickleri burada

YaLnızLık ßi qerekSinimDİR

ßırakın KanLarım Dursun Yerde . . qüç aLıyorum onLardan Sadece

Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .güzel aşk nickleri burada. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez ! ! !

ELini wermiyor HaYat

ÇocukLuqumda Korktuqum o YaLnızLıqa a$ıqım $imdi

MutLuLuk NoTaLarınıgüzel aşk nickleri burada Duyamıorum Artık

yüzümde hayatın güzel aşk nickleri buradaizleri bedenimde aldatılma izleri yaşamak için bir iz kalmadı bende..


Güçsüz kaldığım anda tutmuştun ellerimden hayata yeniden başlamıştım sevginle şimdi yeniden bıraktın ellerimi aldattın beni...


Gözlerine Aldandım Belkide tatlı gülüşüne Aldandım yada sahte sevgine Aldandım benimle oynadın beni SEN! Aldattın!


hayallerim vardı seninle yaşanmamış heycanlarım vardı belkide şimdi bir ihanetinle bitti hepsi..


Severken insanın gözünün kimseyi görmemesi kötü bir şey açılınca fark ediyorsun ihanete uğrudağını...



baktıkça uçmalıydık güzel aşk nickleri buradagöklerde, tıpkı o gri güvercinler gibi… Ama güvercinler uçtu ve biz her seferinde düştük

en yükseklerden. Hep güzel aşk nickleri buradaumutlarla gittik ama umutlarımızı boğarak geri geldik.

Ayrılık msn nickleri

> Bu son gidişin güzel aşk nickleri buradaoLsun sözünü tut ne oLursun!!!

> Bundan böyle sesimi unut, yüzümü unut, ismimi unuT!

> Söz ver bana geri dönmeyeceksin bir kez olsun şu sözünü tut!

> Seni gördüğümde, Son kez öptüğümde, Seni gömdüm içime…
güzel aşk nickleri burada
> Her ayrılıkta yine kahrolsamda, Ne başlangıçlar ne sonlar biter...

> Unutursun gönlüm, Unutursun elbet, Alışırsın yalnız kalmalara, Alışırsın gönlüm!




0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*