23 Ekim 2008 Perşembe

en güzel msn nickleri burada


Bu renkteki tek güzel msn kamyon benimki,bir tane daha vardı geçen gün yıkadılar
Sollama beni sollarım seni,hadi hayırlı yolculuklar abi
İster kıro de ister msn maganda;ama paranın allahı bende
Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama...
Dünya dikenli güzel nickleri bir hayat, sevenlerde mi kabahat?!
O gözlerin var ya! Benim olacaksın delikanlıca.
Dünya dikenli bir hayat sevenlerde mi kabahat?
Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım..
Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.
Bir sabah uykusuna doyamadım bir de sana...
Hey!You didnt understand me i burned for it
İnat etme gökyüzü benim kadar ağlayamazsın
Rampaların msn nickleri ustasıyım,gözlerinin hastasıyım

*en Eyi oLDugm Dersz tÜrkçet’iR?
*Eskiden kararsız biriydim,artık değilim.Sanırım, galiba,kesinlikle,herhalde…
*Eğer bu yazıyı FARKEDERSEN,FARKEDECEKSİN Kİ bu yazıyı FARKEDİP FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ.Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME!
*Beşbin kere söyledim sana abartmayı
bırak diye!

-nerde kalmıştık?
-bi saat öncesini soruyosanız hepimiz uyuyoduk.isterseniz oradan devam edelim?

+ ogretmene lan denilmez cocuum
- demedimki hocam ben arkadasa lan demistim
+ arkadasadaen güzel msn nickleri burada lan denilmez cocuum
- e o zaman ben kime lan diecem lan..
+ ogretmene lan denilmez lan!!
- ?!?

- ayağına ne oldu kızım?
- araba çarptı hocam.
- sınıfta arabanın ne işi var?
en güzel msn nickleri burada
-hocam nedir bu 37 alm$ım yaa?!?
-beter ol

-hayvan herif!!! lütfen susar mısın?

-hocam sınav nerden başlıyo
-13 ten itibaren sorumlusunuz çocuklar(halbuki 13. sayfa kitabın başıdır )

-bak bu sefer kurşun kalemle 0 yazdım not defterine, bi daha böle bişey yaparsan sınıfta hem disipline veririm hem de sözlüne en güzel msn nickleri buradagerçekten sıfır veririm.

-kızzımmm sen yine fiziksel olarak varsın sınıfta ama ruhen yoksun

-kopya cekebilirsiniz ama bana yakalanmayin.

-sozlu notun sifir!
-bi si...
-bi tane daha sifir

-oglum kitabin nerde senin
-evde kaldi hocam
-sen niye geldin ?


*Kirli havaya yenik düşme,nefesini tut.
*3 tip insan vardır;Sayı saymasını bilenler ve bilmeyenler…
*Ders güzel çalışmak eğlencelidir,ama şimdi eğlenmenin zamanı değil.
*Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!


*Eskiden tımarhanenin karşısında oturuyordum,şimdi evimin karşısında oturuyorum.
*Biraz mütevazı ol,ben mükemmelliğimi buna borçluyum.
*10 dk nedir ki?! 5 dk da geçer.
*Otelimizde hamam msn nickleri böceği bulunmaz efendim.Fareler onları temizliyor.
*Bir elin yağda, bir elin bağda! Doğru dürüst yap şu kahvaltını.
*Bitkisel hayata girmiş. Hıyar gibi yaşıyor.
*Nazar etme n’olur, gasp et, senin de olur.
*Başına gelenlerin daha kötüsü de olabilirdi.Mesela benim de başıma gelebilirdi.
*Bizim saatimize göre maç biteli 1 hafta oluyor ama önemli olan, hakemin saati.
*Ne kadar sallarsan salla, 3 yanlış bi doğruyu götürüyor.
*Dış görünüşe önem vermem.Röntgen çektirip gelin.
*Bi fizik vardı kızda, msn nickleri Newton yanında hiç kalır.
*Şiddete karşı savaş açın.Şiddet yanlılarını kurşuna dizin.
*Arkadaşıma canımı bile veririm.Bu yüzden hiç arkadaş edinmem.
*Ne zaman inek görse kaçıyor.Meğer ot kafalıymış.
*Bütün notlarım zayıf.Ama benim suçum yok.Notlarım benden habersiz diyete girmişler.
*Herkes kahve içince uyuyamıyor


güzel Gidişine son moda kızlar, duruşuna msn nickleri yollar hasta...
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
İstedim vermediler; sen şöförsün dediler!
Kurbanda kesilir koç,yollara yakışır doç
güzel Yokuşta geçme beni bayırda düzerim seni
Yüreğinde bileğin kadar kuvvetliyse gel
Uzaktan seveceğim, haberin olmayacak.
Benim msn nickleri için ağlama gözlerinden olursun
Duruşuma kızlar,gidişime yollar hasta
Dünya delikanlı olsa yuvarlak olmazdı
Aşıksan vur saza, şöförsen bas gaza!
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
Bir sana,bir gece uykusuna hasretim
Sevene can feda sevmeyene elveda






Bir Çiçeğin açmak için sebepler bulduğu gibi,
Yaşama dair sebepler bulmak için yaşıyorum...
Eğer bir gün gelir de yaşamak için bir sebep bulamazsam;
Ölmek için bir sebep bulmuşum demektir
Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi,
Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı,
Sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni
...

Şu an en güzel msn nickleri buradahayatta olmamın çok güzel bir nedeni var,
Bu nedende yüreğimdeki sensin..


Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,
Biri için dünyalar kadar önemlisin.

Ben, seni,en güzel msn nickleri burada gözlerimi kapattığımda değil,
Gözlerimi açtığımda görmek isterim...

Sevdiğinin gözyaşları sahile vurduğu zaman ,
Sahilin atacağı imza SENİ SEVİYORUM olacak bitanem..

Kuyruklu yıldızlar vardır;
Yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya...
Bir yudum zehir olsan, bir an bile düşünmeden seni içerdim,
Sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için.

Sevgilim en güzel msn nickleri buradabilki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin,
nede yıldızlı akşamları!... özlemin bir nehir olmuş
YARAR GİDER İÇİMDEKİ DAĞLARI

Seni seviyorum kelimesini sana benden başka kimse söylemesin,
Yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başka kimse öpmesin,
Ne olurdu her seven sevilse sanki, bu dünyada aşktan güzel ne var ki,
Gel kollarıma öyle sarıl ki kimsenin çözmeye gücü yetmesin.

Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni
Yeniden hayata döndürdüğün için çok ama çok seviyorum
.

Kalbin hangien güzel msn nickleri burada sevgi için çarpıyorsa yeni doğan günün güneşi
Seni ona kavuştursun.

Hayatın en güzel anı msn herşeyden vazgeçtiğiniz zaman
Sizi hayata bağlıyan biri olduğunu düşündüğünüz andır.

Sen benim gözlerimde saf bir gerçek,
Yüreğime msn bahar getiren bir çiçeksin.
Sen bedenimdeki yumuşak kudret,
Gönül bahçemde uçuşan msn nickleri bir kelebeksin..

Ben sana mecburum bilemezsin, adını mıh gibi tutuyorum aklımda
İçimi seninle ısıtıyorum bir yaşamak düşünsem "sus" deyip adınla başlıyorum.

Sevgili binlerce insan arasından gönül gözüyle görüp ayrı bir kimlik verdiğimizdi Her sözü büyü olan, dokunduğu herşeyi nickleri kutsallaştıran muhteşem insandı.

Yanındayken içimi saran ateş, sen yokken hayalinle canlanır.
Gözlerimdeki rock nickleri parıltı senin sevginin eseri,
Ve benim varlığım yanlız senin eserin.

Seni yüreğimden atabilsem atamıyorum,
Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum
Sensizlik acısını çekemiyorum,
Dönersen diye koştum camlara
Ama yoksun yine yok..

Her sabah uyanıp yüzünü güneşe verdiğinde,
Gücünü alamazsın sıcak sevgilerden,
Unutma sakın bir sevgi bin sevgi doğurur ve
O sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur..

Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin
İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*