4 Kasım 2008 Salı

KOMİK MSN NİCK-LERİ

KOMİK MSN NİCK-LERİ


# uzun lafın kısası : UL
# Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.
# Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.
# Bu erikson, başka erik yok.
# Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.
# En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.
# Allah'ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.
# Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
# Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!
# Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.
# Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
# Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.
# Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
# Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldırdım
# Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong
# Yes abicim, Türkçe eğitime benden de okey!!!
# İlahi Azrail sen adami öldürürsün
# Oğlumun adını mafya koydum, artık bi mafya babasıyım!
# Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?
# Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.
# Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın
# Sün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!
# sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.
# Dünya döner ay kebap
# Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis...
# Noel babanin niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL baba
# Adamin biri "saat kaç" demis saat de kaçmıs
# O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapali yaparim
# Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan
# Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur
# Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti
# Yaşınız kaç?
-Vallahi her yıl değişiyor
# Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış
# Aşk havuzuna aptal düşer ama beni ittiler!

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*