6 Kasım 2008 Perşembe

farklı msn nickleri

Farklı olmanın tadını farklı olanlar diyoruz ve size farklı msn nicklerini beğeninize sunuyoruz ;) iğrenç diyenler beğenmeyenler yorum yazma gayretini göstermeden uzaklaşsınlar. Ellerinden bir iş gelmeyen ve sadece muhafelet edenlere karşı alerjim var. Kendilerinin yaptığı nickleri kim beğeniyorki başkalarının yaptıklarını beğenmiyorlar anlamıyorum. neyse msn nicklerine geçelim

-Kızlar bugünlerde hoşuma gitmiyor, Hoşum neresi acaba?...

-Sana bir kıllık yapayım, kıllarını koyarsın

-Hava korsanı uçağı kaçıracaktı, yapamadı.. Uçağı kaçırdı çünkü.

-Masada bir kuşsütü eksik!..
EN YENİ MSN NİCKLERİ
-Recai, benimkini sen mi içtin len?..

-Atı alan Üsküdar ı geçti. Biz takibe devam ediyorum merkez..Tamam!..

-Beni deniz tutar, Ali tutar, Cem tutar..Severler beni...

-Her hakkı saklıymış. Bende bunca Hakkı nerede diyordum.
GÜZEL MSN NİCKLERİ,, GÜZEL MSN SÖZLERİ
-Bu ailede BABA her zaman haklıdır.(Çünkü harçlıklarımız onun cüzdanında saklıdır.)

-Can boğazdan gelir Cem Kadıköy'den Sorular çok kolaydı ama cevaplar çok zordu.

-Çalışmak eğlencelidir; ama şimdi eğlencenin sırası değil...

-Kaynanamı kaybettim bulanların görmemezlikten gelmeleri rica olunur...

-Kelin yanında kabak anılmaz Hakan yarın ki maçta forma giyemeyecek.. Çıplak oynayacak.

-Soğuk savaştan sıcak savaşa geçiverdik bir anda. Dünya çatlamasa bari.
farklı msn nickleri
-Baştan aşağı okudum mektubunu.. Bir daha Japonca yazma.

-Şu çocuğu doğuramadım yaa... İçimde kaldı.

-En güzel veli toplantısı, annemin gelmediği gündür.

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*