14 Ekim 2008 Salı

yeni değişikliğe uğramış nick

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU
SESINLE, EN DOKUNAKLI

Nasılki yıldızlar imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için tutkunum sana, hani en güzel aşk imkansız gelir ya insana imkansız olsanda aşığım ben sana

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!

yeni değişikliğe uğramış nick
bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sıgmayacak kadar büyük bir sevgimiz oldugunu sakın unutma !

Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor.

şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masumgün batımında denizlerden esen rüzgar kadarçılgın ve okyonusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

yeni değişikliğe uğramış nick

Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara bıraktım simdi burda yanliz sen varsin!!!

yeni değişikliğe uğramış nick

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*