28 Ekim 2008 Salı

neşeli msn indir

Bir Aşkını Birde Aşkının Acısına Bağımlıyım Ben Sana Hastayım Sensin benim iLacım

neşeli msn indir

Sen Gönlümün Prensi ( Prensesi ) Kalbimin Sesi, Sen Sabahımın Güneşi Gecemin rengi Sen Benim bende Seninim Bebeğim..


Bir Günümü Değil Her Günümü Hayatına Eklemek istiyorum Sadece Seni Değil Hayatınıda Hayatımda istiyorum Aşkım!
neşeli msn indir

Bir Sıcak Gülüşün Yeter Bana, Hayat verir Buz tutmuş Sevdama Güneşim Benim.


Bir Güzel Söze Değil Senin içindeki Güzeliğe Aşık Oldum ben Sende Varoldum Seninle Yok Olurum..
neşeli msn indir

Parçalanmış Kalbimi Bir Sözünle Yeniden Birleştirdin Seviyorum Seni Demeyi özledim Ve Şimdi Söylüyorum Seviyorum Seni Bebeğim...


Bıraktığın Tek Anı 1 Göz Yaşı 1 Kırık Kalp Ve Sevgiden Nefrete Dönüşen Bir Kalp Güzel Sözlerimin Nefrete Döndüğü Duygularımın sahibisin!


Sen Benim iLk ve Tek HayaLimsin Bebeğim, Hayatımın iLk'i Ve Sonu oLucaksın Sevgilim

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*