22 Ekim 2008 Çarşamba

msn yazıları



Nişanlıyken erkek konuşur kız dinler;evlenince ikisi konuşur mahalle dinler !


Sabah kahvaltı edemedim çünkü seni düşünüyordum...
Öğlen yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum...
Akşam yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum...
Gece uyuyamadım çünkü açım ulan !


msn yazıları

♥ Paraya para demezdi, çünkü "r" leri söyleyemezdi.

♥ Sabrın sonu resettir..

♥ Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

♥ Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor... msn yazıları

♥ Türküm,doğruyum,çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

♥ Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!

♥ Bilmemek ayıp değildir, yeter ki bilmediğini çaktırma..!
msn yazıları
♥ Delikanlı Pokemon toptan çıkmaz.

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*