14 Ekim 2008 Salı

en yeni msn nickleri - yeni komik sözleri



mezar özel ve güzel bir yer, fakat sanırım orada kucaklıyacağın kimse yok.”

“cennette köle olacağıma, cehennemde kral olayım.”

“allah delileri çok seviyor olmalı, onlardan çok yaratıyor”

“neden mi bitti? hep ağzın vardı. hiç kulağın yoktu.”,

“çok konuştun ağzından eskiceksin.”

en yeni msn nickleri - yeni komik sözleri

“kürdan olup ağızda kırılacağıma, ormanda yontulmamış odun olayım.”

“salatalıklar kalkmış, bahçıvan kovalıyor. dedim sana ana bu oğlan kaçıyor.”

“nerede unuttuysan beni, orada kal.”

“anasının eteğinin altına sığınan erkekten adam olmaz.”

“aşk bitmez insan tükenir.”

boşanmayı düşünmüyorum.öldürmeyi ise sık sık.”

“milyonlarca spermin arasında birinci ol, şu yaşadığın hayata bak.”
“coca colayım hayatın tadıyım, roccoyum çok şekerim, albeniyim bahanem çok, ülker çikolatalı gofretim beni sevmeyen varmı ?”
Umarım Beğenirsiniz Kolay Gelsin.

en yeni msn nickleri - yeni komik sözleri

0 yorum:

Msn nickleri Güzel msn nickleri - © 2008 Por *Templates para Você*